Veel gestelde vragen
Contact

Company update

’s-Hertogenbosch – 19 maart 2018,  Als organisatie ontkomen we er niet geheel aan. Het werkveld binnen de gebouwde omgeving is vol dynamiek, de markt is aangetrokken, kansen doen zich voor, de personeelsmarkt is in beweging en organisaties passen zich aan en ontwikkelen zich voor de toekomst.

Graag brengen wij u op de hoogte van de volgende wijzigingen binnen de werkmaatschappijen die ik vertegenwoordig.

 

  • De vliegende start van CAPTAE
  • Personeelsmutatie WHC

De vliegende start van Captae

Per 1 maart is de nieuwe organisatie Captae van start gegaan met haar werkzaamheden binnen het vastgoedbeheer. Wat een fantastische start!

Veel klanten stelden mij de vraag: “Kunnen jullie ook niet het vastgoedbeheer voor mij organiseren en oppakken?

Dit is niet wat je er zo even erbij doet. Dit is een vak apart en vergt voor de medewerkers specifieke kennis, vaardigheden en combinatie van competenties. Afijn, combinaties zoals wij denken de juiste efficiency en kwaliteit te kunnen leveren voor onze klanten. Daarom is Captae als zelfstandige en onafhankelijke organisatie in de markt gezet, met een eigen focus en specialisme.

Graag stel ik u voor aan André van Lavieren. Per 1 maart jl. is André begonnen als verantwoordelijke voor de organisatie. Dit doet hij samen met Lex van der Bijl met ondersteuning van de aanwezig backoffice.

André van Lavieren pakt het vastgoedbeheer

voor zijn klanten op een efficiënte en praktische

wijze aan.

Lex van der Bijl zijn de handen, 

ogen en oren in het veld.

Voor Captae staan de kernwaarden Betrouwbaar, Overzichtelijk en Vertrouwd voor onze diensten altijd voorop. Wij vinden het super belangrijk dat dit door onze klanten zo beleefd en ervaren wordt. Hoe fijn is het werken als het beheer en het proces soepel en pro-actief verloopt. Dit is naast onze brede kennis en vaardigheden, onder andere één van onze onderscheidende factoren.

Wij nodigen u uit om onze website te bezoeken, www.captae.nl,  waarin precies wordt weergegevens wat Captae is, welke dienstverlening aangeboden wordt en op welke wijze dit plaatsvindt!

Wij denken graag met u mee over de toekomst van uw vastgoed en helpen u op vertrouwde wijze bij dit proces. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met André van Lavieren van bureau Captae B.V. op nummer +31 6 5144 7310

Personeelsmutatie WHC

Zo ook is de organisatie van WHC onder invloed van de dynamiek in de Gebouwde Omgeving en gaan Coen Wilbers per 1 april a.s. en Han Uenk per 1 mei a.s. onze organisatie verlaten. Wij vinden dit erg jammer. Uiteraard wensen wij hun heel veel succes en passie in hun nieuwe uitdaging.  Hartelijk dank voor jullie inzet!

Hun werkzaamheden zijn intern verdeeld en overgenomen door de collega’s.

 

Al enige tijd krijgen we met toenemende mate mooie energie en onderhoudsvraagstukken van onze klanten. Om deze groei te volgen hebben wij de vacature Energie Adviseur en Inspecteur / Adviseur Onderhoud openstaan. Gezien de huidige personeelsmarkt hebben wij gelukkig zicht op potentiële kandidaten die met ons in gesprek gaan. Zodra deze het team komen versterken stel ik deze graag aan u voor.

 

Hartelijke groet,

 

Erol Aksoy

 

 

Nieuws items

Dien de geactualiseerde CO₂-routekaart in bij EVZ

Werk je bij een zorgorganisatie die actief is op het gebied van verduurzaming? Dan ben je vast bekend met de CO₂-routekaart. Heeft jouw organisatie al...

Lees meer

Nieuwbouw! Een kwaliteitsborger in de bouw vanuit de wet Wkb is verplicht.

Sinds 1 januari 2024 is de wet Kwaliteitsborging (Wkb) voor nieuwbouwprojecten (gevolgklasse 1) van kleine bedrijfspanden en eengezinswoningen van kracht. De Wkb zegt dat de...

Lees meer

Kennissessie Netcongestie

Op 12 mei jl. organiseerde WHC in samenwerking met Kenter een kennissessie Netcongestie. Het was een leerzame sessie waarbij we kennis met diverse collega’s uit...

Lees meer

DUMAVA 2025: Nieuwe kansen voor verduurzaming van maatschappelijk vastgoed

De Subsidieregeling Duurzaam Maatschappelijk Vastgoed (DUMAVA) opent in 2025 opnieuw haar deuren, met een budget van € 405 miljoen. Hiervan is € 121,5 miljoen beschikbaar...

Lees meer

Nieuwe rapportageverplichting voor grote werkgevers: inzicht in CO₂-uitstoot werkverkeer

Vanaf 1 juli 2024 zijn Nederlandse organisaties met 100 of meer werknemers verplicht om jaarlijks gegevens te rapporteren over het zakelijke verkeer en woon-werkverkeer van...

Lees meer