Nieuwe rapportageplicht energiegebruik overheidsinstanties: van verplichting naar kans!

De druk op overheidsinstanties om hun energiegebruik inzichtelijk te maken én te reduceren neemt snel toe. Nieuwe Europese richtlijnen en nationale wetgeving vragen om een gestructureerde aanpak van monitoring, rapportage en uitvoering van energiebesparende maatregelen. Voor veel organisaties betekent dit een forse opgave. Tegelijkertijd biedt het kansen om grip te krijgen op kosten, verduurzaming en…

Lees meer