Medewerker Service Centrum
Wat ga je doen
Als medewerker service centrum gaat het om een verscheidenheid aan werkzaamheden. Je zorgt voor ondersteuning voor onze consultants en klanten, en voert werkzaamheden uit die behoren tot het secretariaat en huisvesting. Samen met je collega op kantoor ben je scherp op professionalisatie van de werkzaamheden en communicatie naar onze klanten.
Belangrijke taken zijn onder andere :
- Dagelijkse kantoorwerkzaamheden
- Ondersteuning van consultants op uitvoerend niveau
- Verwerken en controleren van facturen en energienota's
- Verwerken, analyseren en rapporteren van energiedata van klanten.
- Automatisering, website en mailing
- Commerciële activiteiten
- Samenwerking met open en leuke klanten
Wie ben jij
- Je beschikt over MBO+ werk- en denkniveau;
- Je bent minimaal 3 dagen per week beschikbaar;
- Ervaring in beheer van agenda's
- Ervaring in verwerking van nota's;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Je bent analytisch sterk en gaan zorgvuldig te werk;
- Proactieve houding en snel kunnen schakelen tussen werkzaamheden;
- Je vind het leuk om in een team te werken.
Wij zorgen goed voor je en bieden jou!
Je komt te werken in een duurzaam daadkrachtig familie bedrijf met leuke en gedreven collega's.
Wij werken op basis van een open en informele sfeer waar iedereen zich fijn voelt.
Verder bieden we het volgende:
- Een prima en eerlijk salaris afhankelijk van ervaring en beschikbaarheid
- Opleidingsbudget
- Platte organisatie en fijne werksfeer binnen een warm bedrijf
- Mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen
- Reiskostenvergoeding en winstdeling
- Pensioenbijdrage
Samen met jou hopen we de wereld duurzamer te maken en gewaardeerde toegevoegde aan onze klanten te bieden.